Вибрав важливі для мене тези з книги Джейсона Фрайда та Девіда Гайнемайєра Генсона під назвою «Rework». Приємного прочитання!
- У вас має бути відчуття нагальності справи, адже ви не житимете вічно.
- Найпростіший спосіб створити чудовий продукт – зробити щось таке, чим би ви самі хотіли користуватися.
- Створюючи те, що потрібне саме вам, ви можете оцінити якість створеного.
- Якщо вам сильно чогось хочеться, то ви знайдете для цього час попри всі свої зобов’язання. Правда полягає в тому, що більшість людей не мають гострого бажання вести власну справу. Ніколи не буває ідеального часу для того, щоб щось почати.
- Бізнес, який з самого початку не націлений на отримання прибутку – це не бізнес. Це лише хобі.
- Виявіть трохи винахідливості і ви будете вражені тим, як багато можна досягти маючи мізерний ресурс. Перш ніж затягти жалісливу пісню про те, як вам усього бракує, поміркуйте, скільки всього можна зробити, маючи те, що у вас вже є.
- Є речі, які ви можете робити, речі, які хочете робити, і речі, які ви мусите робити. Речі, які ви мусите робити – це те, з чого слід починати.
- Невирішені справи мають властивість накопичуватися. Накладіть на себе зобов’язання ухвалювати рішення. Не погіршуйте стану справ, надто багато аналізуючи й відкладаючи. Що довше ви готуєтеся почати справу, тим менша ймовірність, що ви її запустите.
- У тих ресторанах, де справи йдуть кепсько, у меню надто багато пропозицій. Скорочуйте зусилля.
- Фотографи-аматори без упину обговорюють, що краще – плівка чи “цифра” замість того, щоб зосередитися на тому, що справді робить фотографію видатною. Багато людей у сфері бізнесу занадто переймаються інструментами. Але зміст – ось що має значення.
- Кілька недопрацьованих деталей не мають затримувати справу. Ви можете доробити їх згодом. Але не плутайте цей підхід з економією на якості. Ви завжди можете перетворити “досить добре” на “чудове” трохи згодом.
- Наради токсичні.
- Енергія поступу підживлює вашу мотивацію і виникає тоді, коли ви завершуєте одне завдання і беретеся за наступне. Сформуйте звичку здобувати маленькі перемоги на шляху до мети.
- Що швидше продукт опиниться в руках споживача, тим краще для вас.
- Люди часто автоматично асоціюють відступ з поразкою, але іноді саме це є єдиним правильним рішенням.
- Коли ми прикидаємо, скільки знадобиться часу на роботу, ми не просто трохи помиляємося – ми помиляємося дуже сильно. Правильний підхід – розбивати роботу на дрібні завдання. Чим воно дрібніше, тим легше розрахувати час його втілення.
- Наповніть власною особистістю свій продукт.
- Не виснажуйте себе конкурентною боротьбою. Коли ви захищаєтеся, то не спроможні думати про перспективу.
- Не варто покладатися на тезу, що “клієнт завжди має рацію”. Якщо ви не хочете погодитися із запитом клієнта, ввічливо обґрунтуйте причину відмови. Ваша мета – робити продукт, який би влаштовував персонально вас.
- Відлякувати нових клієнтів – це гірше, ніж втрачати старих. Людей, які не користуються вашим продуктом, завжди буде більше, ніж тих, хто ним користується. Ви не можете створити універсальний продукт на всі випадки життя.
- Якщо у вас народилася грандіозна ідея, спершу дайте собі охолонути. Не починайте діяти під впливом емоцій.
- Не записуйте вимог споживачів. Ті запити, які справді важливі, ви будете чути знову і знову.
- Щойно ви станете більшими і відомішими, ви неминуче будете брати на себе менше ризиків.
- Замість більше продавати спробуйте більше навчати власну аудиторію. Через навчання формується зовсім інший тим зв’язку, за якого люди вам довіряють і поважають вас. Слід ділитися всім, що ви знаєте. Що ви можете розповісти світові про тонкощі вашої роботи? Ця книга – це наша “кулінарна книжка”. Де ваша?
- Якщо ви дозволите людям зазирнути за лаштунки вашого бізнесу, то між вами виникне людський контакт, вони побачать реальних людей.
- Не бійтеся демонструвати свої слабкі місця. Коли щось стає занадто відшліфованим, то воно втрачає душу. Покажіть останню версію того, над чим працюєте, навіть якщо вона не дороблена.
- Прес-релізи – це спам. Це найбільш недолугий спосіб досягти своєї мети. Зателефонуйте журналістові. Напишіть особистого листа.
- Не бійтеся ділитися частиною свого продукту безкоштовно.
- Вам не потрібен відділ маркетингу. Маркетинг – це те, чим займаються всі члени вашої команди цілодобово, сім днів на тиждень.
- Замість мріяти про раптовий успіх, мрійте про повільне й добре продумане зростання.
- Наймати людей потрібно лише тоді, коли протягом тривалого чау ви маєте обсяги роботи, з якими не можете справитися власними силами.
- Вам не потрібні “чудові люди”. Дехто наймає працівників навіть коли не має жодної потреби, лиш аби заманити їх до себе. Відтак це чудовий фахівець потрапляє на посаду, яка не має значення, для виконання роботи, яка не є важливою. Не наймайте людей, які вам не потрібні. Штучна робота веде до штучних проектів.
- Резюме – це фарс. Як знаходити людей? Перегляньте супровідний лист. Ви відчуєте особистість людини. Довіряйе своїй інтуїції.
- Між тими, хто має шість місяців досвіду і тими, хто має шість років, різниця напрочуд незначна. Відмінності пов’язані з особистістю людини, її самовіддачею, індивідуальними рисами і розумовими здібностями. Не має значення, наскільки довго хтось чимось займався. Має значення лише те, наскільки добре людина робила свою роботу.
- У маленькій команді потрібні люди, які готові працювати, а не делегувати повноваження. Кожен повинен щось виробляти. Ніхто не може стояти поза роботою. Любителі делегувати повноваження обожнюють проводити збори і наради. Ці заходи для них – найкращий привід показати, які вони важливі персони. Але збори лише відволікають від реальної роботи.
- Наймайте тих, хто вміє добре писати. Той, хто добре пише, той вміє і добре спілкуватися.
- Якщо у кризовій ситуації ви будете поводитися відкрито, чесно, публічно й відповідально – це додасть вам поваги споживачів. Вибачтеся, як це зробила б звичайна людина, і детально поясніть, що сталося.
- Швидко відповідати на звернення – це найважливіша річ.
- Правильне вибачення передбачає визнання відповідальності. У вибаченні має бути запропоновано певний спосіб, у який можна залагодити провину. “Вибачте мені” звучить набагато сильніше, ніж “ми вибачаємося”. Коли ви вибачаєтеся, завжди уявляйте, як би ви поставилися до такого вибачення, якби ви були постраждалою стороною.
- Чим довший ланцюжок людей між споживачем і виробником продукту, тим вища ймовірність, що повідомлення клієнта буде загублено або спотворено. Член команди мусить мати прямий зв’язок з клієнтами.
- Культура, створювана під замовлення, буде штучною. Ви не створюєте культуру. Вона приходить з часом. Культура – це побічний продукт послідовної поведінки.
- Не думайте про проблеми, яких у вас поки що немає. Приділяйте увагу сьогоденню, а про майбутнє подбаєте, коли воно настане.
- Припиніть вживати слово “якнайшвидше”. Якщо ви додаєте цей ярлик до кожного запиту, то визнаєте, що кожен має високий пріоритет, а отже, жоден не має пріоритетів. Слово “якнайшвидше” викликає інфляцію. Воно знецінює будь-який запит. Якщо те чи інше завдання не буде виконане негайно – ніхто не помре.
- Натхнення має обмежений термін придатності. Якщо вам захотілося щось зробити – зробіть це відразу. Якщо натхнення прийшло до вас у п’ятницю, то пожертвуйте вихідними і пориньте в роботу. У стані підйому ви можете виконати кількатижневий обсяг роботи. Натхнення – це магічний стан, він помножує продуктивність і мотивує. Але натхнення не вміє чекати. Воно існує тут і зараз. Якщо воно вас відвідало, хапайте його й беріться до роботи.
Книга видана українською і ви можете її придбати.